تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


دوره صفر تا صد تدوین با کمتازیا

بلاخره بعد از هفته ها تلاش برای تهیه این دوره ، منتشر شد

دوره صفر تا صد تدوین با برنامه کمتازیا مخصوص تولید محتوا شروع شد 😀

این دوره رو به صورت ویدئو های آموزشی در چنل یوتیوب و پیج اینستاگرام به نام mahdiedit به ارزش 500,000 تومن به صورت رایگان درحال برگزاری هستش 😉

اگر دوست داری تولید محتوا یاد بگیری و ازش کسب درآمد کنی و یا وارد دنیای تدوین و ادیت ویدئو بشی این دوره مخصوص خودته 
در این دوره تمام تلاشم رو کردم که براتون یک دوره با کیفیت آماده کنم و صفر تا صد برنامه کمتازیا رو براتون به صورت رایگان منتشر کنم 🙂

قسمت اول این دوره همین الان در چنل یوتیوبمون قرار گرفت 💙

هر هفته یک قسمت از دوره در یوتیوب با کیفیت Full HD بارگزاری میشه ، و روز بعدش هم در پیج اینستاگرام قرار میگیره

ممنون میشم برای حمایت از من چنل یوتیوب رو سابسکرایب کنی و زنگوله کنارش رو فعال کنی تا بلافاصله بعد از انتشار ویدئو یوتیوب شما رو خبر کنه 🙏😉
لینک اینستاگرام و یوتیوب همین کنار هستش اما میتونید از لینک های زیر هم استفاده کنید

رفتن به یوتیوب

رفتن به اینستاگرام


نظرات (۶)

  • Mr Ghost32
    دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹ , ۱۲:۴۰

    واو 0_0

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۰ بهمن ۹۹، ۱۲:۴۹
      دو شنبه ها ساعت 11 صبح یوتیوب 
      فرداش اینستا ساعت 7 بعد از ظهر منتشر میشه
      این دوره مربوط به تولید محتوا ویدئویی با کامپیونر هستش بعد از این دوره میریم تولید محتوا تصویری و ادیت عکس با فتوشاپ
      بعدش میریم برای پادکست بعدش همه ی اینا رو بهتون یاد میدم با موبایل انجام بدید 

      خیلی ممنونم که نظر دادی 🙏😄
  • Mr Ghost32
    دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹ , ۱۲:۵۳

    برگام

    میشه تو اپاراتم بزاری؟

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۰ بهمن ۹۹، ۱۳:۰۲
      خودمم باورم نمیشه 😂
      دوره های جدید رو میزار یوتیوب ولی اگر کمتازیا رو میخوای یاد بگیری قبلا نسخه 2019 رو صفر تا صد توضیح دادم توی آپارات ولــــی دوره جدید رو توی یوتیوب یا اینستا ببینی خیلی بهتره چون آخرین نسخه کمتازیا هستش و آپدیت میشه
      اما آپارات هم بیکار نیست
      من در کنار این دوره ها روز های شنبه و چهارشنبه یک پست معرفی نرم افزار یا معرفی سایت کاربردی داخل اینستا منتشر میکنم که اگر پست ویدئو باشه هم یوتیوب میزارمش هم آپارات 😉
      به زودی یک راه خیلی خیلی خفن و راحت رو برای ورود به یوتیوب با دستگاه های مختلف توی اینستا منتشر میکنم
      آموزش دانلود از یوتیوب هم داخل اینستا منتشر شده 😁
  • ‌‌ Mobina
    دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹ , ۱۶:۰۴

    ایول بهتون :) 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۰ بهمن ۹۹، ۱۷:۲۷
      ایول به شما که با نظراتتون همیشه از من حمایت کردید و بهم انگیزه دادید 😀🙏🌺
  • Mr Ghost32
    دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹ , ۱۷:۱۴

    فک نکن اخرین نسخشو اجرا بتونم بکنم XD

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۰ بهمن ۹۹، ۱۷:۲۵
      پس باید منتظر دوره تدوین با موبایل باشی
      دو تا دوره داریم براش 😉
  • Mr Ghost32
    دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹ , ۱۷:۳۰

    یسسس *^*

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۰ بهمن ۹۹، ۱۷:۳۷
      همیشه برای تدوین یک راهی هست 😄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم