تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
عصر نوین


سلام رفقا 🖐

چطور مطورین ؟

امیدوارم حال دلتون عالی باشه

 

خیلی وقته اینجا چیزی ننوشته بودم ، اومدم بهتون سر بزنم و بگم که قکر نکنید نشستم دست رو دست گذاشتم و هیچکاری نمیکنم

اینستا رو هنوز دارم روش کار میکنم

دوره ی جدید کمتازیا همچنان در اینستا و یوتیوب ادامه داره و در کنارش ویدئو های ترفند و معرفی سایت و اینجور چیزا هم قرار میدم ولی نه داخل اینستا

یک کانال و گروه تلگرام دارم

توی کانال فایل و لینک دانلود برنامه هایی که ویدئوشون رو براتون تهیه میکنم رو میزارم و توی گروهمون هم دور هم هستیم 

در مورد تولید محتوا صحبت میکنیم سوال میپرسیم و مشکلات هم رو حل میکنیم و کلی فایل خفن میزاریم با این امید که برای یکی از ماها مفید باشه

 

نمیدونم هنوز هم هستین یا نه 

فکر کنم من آخرین بازمانده از بیان هستم

 

همه رفقای بیانی اومدن و رفتن و منم فقط نظاره گر بودم

ولی کار آن کرد که تمام کرد (یه همچین چیزی)
 

خلاصه هیچوقت فراموش نمیکنم اینجا رو و افرادی که بهم اینجا روحیه و انرژی دادن
چون اگر همونا نبودن شاید من الان اینجا نبودم

اینجا برای من یک سکو پرتاب بود و همینطور برای خیلی های دیگه
ولی برای بعضی ها چیزی جز وقت تلف کردن نبود
 

حوشحال میشم توی اینستا ببینمتون 

همچنان سوالی داشتید دایرکت و گروه تلگرام بپرسید من هستم

و ویدئو جدیدمون رو هم براتون آپارات گذاشتم

نمیخواستم بزارم ولی خب دلم نیومد دنبال کننده های آپاراتم از این ویدئو بی بهره بمونن و همینطور شما
این ویدئو رو دو هفته پیش توی یوتیوب گذاشته بودم
پس اگر میخواید ویدئو ها رو سریعتر ببینید اونجا دنبال من بگردید

ویدئو در مورد اینکه چجوری فلشمون رو ضد ویروس کنیم
این آموزش اولین باری هستش که در آپارات قرار داده میشه

لینک ویدئو


ببخشید مطلب یکم طولانی شد
تو اینستا پیام بدید قول میدم بهتون وویس بدم که وقتتون انقدر گرفته نشه 😂

و در آخر باز هم امیدوارم حال دلتون همیشه خوب باشه 🙏🌹

mahdi beiki ۲۶ فروردين ۰۰ ، ۰۱:۵۷ ۲ ۳۳۳

نظرات (۲)

  • ‌‌ Mobina
    پنجشنبه ۲۶ فروردين ۰۰ , ۱۱:۴۱

    سلام 

    یه قسمت‌هاییش شک کردم که نکنه شماهم میخواید برید 😅

     

    + شما چجوری به این همه کار می‌رسید؟

    من هیچ کاری نمیکنم و وقت کم میارم 😂 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۷ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۷
      سلام
      ذوق مرگ شدم وقتی دیدم با اینکه یک مدت نبودم شما هنوز منو دنبال میکنید 😍

      جواب سوالتون این میشه که : بهشون نمیرسم ( حقیقت از این بیشتر 😂 )
      یک دنیا ویدئو ضبط کردم ولی وقت ادیت کردنشون رو ندارم 😂😅
      و اما راهکار برای اینکه وقت کم نیارید
      فیلم و سریال رو سعی کنید کنار بزارید ولی به این معنی نیست که نبینید
      تلوزیون رو هم که کلا باید گذاشت کنار ( جز تخریب کردن چیز دیگه ای نداره )
      اکسپلور اینستا گردی
      چت توی گروه های تلگرام و واتساپ
      اینا هم بزارید کنار مگر اینکه با هدف باشه 

      خیلی ممنونم از اینکه هنوز دنبالم میکنید 🙏🙏🌹
  • ‌‌ Mobina
    جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۱۲:۳۳

    اتفاقا می‌خواستم بیام حالتون رو بپرسم منتهی نمیدونم چرا هر سری یه اتفاقی میفتاد 😅

     

    ممنون به خاطر راهنمایی‌تون 

    • author avatar
      mahdi beiki
      ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۵
      فدای شما 😊

      خواهش میکنم 😄✋
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تصمیم دارم تمامی آموزه های خودم رو به صورت رایگان براتون به اشتراک بزارم